niedziela, 21 czerwca 2015

Handmade'owy mixed mediowo - streampunkowy toczek ślubny | Mixed Media Streampunk Wedding Diadem

Hej!
Dziś mam dla Was coś szczególnego - to mój mixed mediowy i streampunkowy toczek ślubny :) Powstał przy ogromnej wspólnej pracy, za którą z całego serca chcę podziękować mojemu cudownemu narzeczonemu, który pomógł mi w wykonaniu tego projektu :)

Wykorzystaliśmy bazę toczka kupioną w Claire's. Dodaliśmy kilka elementów kupionych w Retro Kraft Shop i ukochane stalówki pióra Tima Holtza, których nie mogło tutaj zabraknąć.
Do tego mój zaltretowany mixed mediowy kapsel po piwie z kawałka ręcznika papierowego pomalowanego fioletowym twinkling h20 i naklejka 7 Dots Studio z kolekcji Thoughts Keeper. 

Użyliśmy też pięknego kwiata Primy Marketing i kwiatka z Retro Kraft Shop, które umieściliśmy po obu stronach toczka. 
Do tego projektu zainspirowała mnie już jakiś czas temu Finnabair i jej Halloweenowe dzieło sztuki, które znajdziecie tutaj! (Dziękuję Finn! :*)
   A tym czasem zapraszam Was do oglądania efektów mojej i Łukasza pracy :)

Hi guys!
Today I have for you something magical and important for me! My mixed media streampunk wedding diadem created by me and my fiance Lucas. My diadem base was bought in Claire's store. I used my favorite metal embellishments from Retro Kraft Shop, classical nibs created by Tim Holtz and beautiful white flower created by Prima Marketing.  

Creating process was very long and full of many problems, but we finished it with huge smiles on our faces! :) 
Finnabair and her beautiful streampunk masterpiece inspire me to create my own diadem. Thanks Finn for amazing tutorial! Check it here!!!






















Materiały | Supplies: 

Twinkling h20  - French Lilac 
Retro Kraft Shop - Tim Holtz - Nibs
Claire's - Diadem 

Pracę zgłaszam na wyzwania:
This is my entry in  challenge: 


 

Szuflada - Wyzwanie metalowe (W mojej pracy jest miedziany element :)


Image and video hosting by TinyPic

14 komentarzy:

  1. This is amazing....... so awesome you both made this!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuuper pretty!!! Good luck on your wedding!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to poszaleliście :) Koniecznie musisz pokazać całość! Z kiecą i resztą! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę na bank :) Już się nie mogę doczekać :D :D

      Usuń
  4. Świetny pomysł wykonanie - prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Goga, kocham i uwielbiam - za pomysł, za wykonanie, no czoła chylę po prostu! Dzięki za udział w wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i pomysłowo! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu