niedziela, 25 listopada 2012

Moja kolekcja mediowa

Dawno mnie tutaj nie było, małe zaległości się zrobiły ;-) 

Dziś chciałabym pokazać Wam mogą kolekcję preparatów mediowych do scrapbookingu. Uzależniłam się od tych małych buteleczek, które zachwyciły mnie swym urokiem i zawartością. 


Wszystkie razem:)



Mgiełki Perfect Pearls Mist i Chalkboard :)


Ukochane Glimmer Glaze'y :)


Czyż nie są urocze? :D




Glimmer Misty w innym wydaniu :)




Perełki w płynie ;)




Przepełnione magią! :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu