niedziela, 10 lutego 2013

Walentynki

Nie da się ukryć, uwielbiam Walentynki. Najbardziej jednak lubię czekający na mnie bukiet świeżych, czerwonych róż i jako że jestem łasuch - czekoladki. 

W tym roku zapewne spędzę je w dość tradycyjny sposób - Obiad na mieście z ukochanym  lub wieczorna kolacja na mieście. 

Wcześniej planowaliśmy gdzieś wyjechać, ale jak zwykle brak czasu przekreślił nasze walentynkowe plany.

Chciałam Wam przedstawić moją ostatnią walentynkę, wykonaną na przeuroczych papierach 7 DOTS STUDIO, którą zgłaszam na wyzwanie w Stempell&Kartoon - Wyzwanie #10 "Kocham". 

Szczegóły wyzwania na blogu: http://stempellikartoon.blogspot.com/2013/02/wyzwanie10-kocham.html

Oto moja walentynkowa propozycja:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu