sobota, 7 grudnia 2013

Project Life Week #1 i wyzwanie u Ikropka

Dziś chciałabym Wam pokazać mój pierwszy weekend Projectu Life, który mnie od niedawna zaciekawił. Większość z Was wie, że polega to na dokumentowaniu swojego życia różnymi zdjęciami i bibelotami papierowymi :)

Oto moja wersja:









A teraz chciałabym Was poinformować, że biorę udział w wyzwaniu Sklepu Ikropka! :) Jak zwykle na ostatnią chwilę!

Przygotowałam tag wg pierwszego wzoru:


A oto co przygotowałam, (Wieczory nie służą fotografowaniu!)




Zapraszam na wyzwanie:


Image and video hosting by TinyPic

1 komentarz:

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu