wtorek, 28 stycznia 2014

Energetyczne LO dla Hopmart


Cześć!

Przygotowałam specjalnie jako moją inspirację w DT Hopmart energetyczne LO. Czuję już w swojej duszy wiosnę i pragnę aby w końcu było słonecznie i przyjemnie na zewnątrz! Chciałabym założyć szorty i móc często podróżować - tak jak to zazwyczaj robię właśnie w tą porę roku!

Zobaczcie sami co przygotowałam dla Hopmartu

---
Hi!
I prepared special energetic layout specially as my inspiration as DT member of Hopmart Shop. I feel the spring already in my soul and I want in the end it to be sunny and pleasantly outside!
 I would like to put shorts on and can often travel - the same as it I am usually doing exactly into this season! :)

Check below what I prepared for Hopmart!





Wykorzystałam produkty:
----
Stuff I used:






Stickers and papers from Memories collection made by Teresa Collins








--- 
Light Yellow Ecoline




Pieces of papers from  Flea Market Collection of Create Paper brand 



Stempel motyle Tima Holtza
---
Butterflies stamp by Tim Holtz from Papillon CMS 106 collection




Mój layout możecie także zobaczyć na blogu Hopmartu:
http://blog.crafts.hopmart.pl/2014/01/energetyczne-lo.html

My layout you can show on Hopmart blog now!:
http://blog.crafts.hopmart.pl/2014/01/energetyczne-lo.html

Mam nadzieję, że Wam się podoba? :)

---
I hope that you like it? :)



Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu