sobota, 22 lutego 2014

Flower cards with Encza | Kwiatowe kartki z Enczą

Cześć Wam!

Wczoraj odbył się fantastyczny wieczór na kanale Scrapbutiku Ustream Tv! Encza prowadziła mini warsztaty i pokazywała różne triki przygotowania swoich kartek! Tworzyłyśmy kartki 3D z wykorzystaniem koronek, tasiemek, kwiatków, ramek tekturowych. Było również słynne już "tarmoszenie palcami" czyli szarpanie brzegów papierów :D :D :D Oczywiście miałam mnóstwo dylematów zaczynających się od tego jakich papierów użyć :) Wybrałam papiery Tilda, które świetnie pasowały do tego zadania!

Przyznam, że pierwszy raz mam przyjemność uczestniczyć w takich warsztatach i bardzo mi się spodobały. Mimo tego, że jestem samoukiem w scrapbookingu fajnie było dołączyć do tych osób i tworzyć razem z nimi tego jednego fascynującego i bardzo obiecującego wieczoru! 

Naprawdę dobrze się bawiłam i z całego serca Enczy dziękuję za wszelkie podpowiedzi! Jestem chętna jak najbardziej na więcej takich kreatywnych spotkań online :) Jeśli będzie wiecej takich inicjatyw jak ta, z pewnością nie zabraknie mojej obecności :)

Przyznam się też w sekrecie, że gdy weszłam do domu było tylko piętnaście minut do ósmej. Oczywiście gorączkowo wywaliłam wszystkie produkty i zaczęłam rozkładać warsztat bojąc się, że jednak nie zdąże. Tempo prac Enczy było kosmiczne, ale udało mi się nadążyć! :) 
Jednak jak to zwykle bywa w twórczym bałaganie sporo rzeczy ginęło, więc również się denerwowałam :D 

A oto co udało mi się przygotować! Wyrobiłam się i stworzyłam aż dwie kartki! :)

Kartka, która była tworzona jako pierwsza :)
----
Hi all!

Yesterday  a fantastic evening was held at the channel Scrapbutik on Ustream TV! Encza led mini workshops and showed different tricks of preparing her amazing cards! We created works with 3 D layers and chipboards frames. It was already also famous "pulling with fingers" that is pulling edges of papers: D: D: D!  
Of course I had  plenty of troublesome dilemmas from it what papers to use:)
 I chose Tilda papers!

I will admit that for the first time I am having the pleasure to participate in such online event and it very much appealed to me. In spite of the fact that I am self-taught in scrapbooking, so great was to attach to these persons and to create with them this  fascinating and very much promising scrap evening!

Really I had a good time and with all my heart I want to thank you Encza for all tricks! I am willing like the most to more such creative online meetings:) if will be more of such initiatives like this one, certainly my presence won't be missing:)

I will admit too in the secret, that when I was back to my home there were only fifteen minutes to eighth. Of course feverishly I threw all products out and I started spreading them and I  being afraid, that however I won't be in time. The pace of Encza works was cosmic, but I managed to keep up!:) :D :D :D
However as it in the creative mess quite a lot of thing is usually they disappeared, so I was also anxious: D

And here what my projects! I developed myself and I created two flowers cards!

Card which was created as first:)



Diecutsy - moja miłość!
---
Look! It's diecut! My true scrap love! :)



Druga kartka tworzona podczas wczorajszego scrapowania:
---
The second project created during yesterday scrap evening








Mam nadzieję, że Wam się podoba? :)

---
I hope that you like it! :)


Image and video hosting by TinyPic

2 komentarze:

  1. Pierwsza skradła moje serce, ale widać, że w obie włożyłaś swoje serce

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrusiu, właśnie tak było :)
    Dziękuję za miły komentarz i zapraszam częściej! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu