piątek, 25 kwietnia 2014

Hello Sunshine - spring layout

Dziś chciałabym Wam pokazać mój ostatnio wykonany layout w kolorach wiosny!
Powstał specjalnie jako moja praca DT na wyzwanie w Craftowym Ogródku, do którego Was serdecznie zapraszam!
Nigdy nie wystarczy mi 15 minut na stworzenie odpowiedniego layouty i dziwię się innym, że są w stanie stworzyć coś świetnego w kwadrans! To naprawdę aż nieprawdopodobne!
Aby mi się udało, potrzebuję 1,5 h. 

Efekty, zobaczcie sami:

---
Hi guys!
Today I've my layout in my fav spring colours! I love them really!
So, it's my DT work in our current chalenge with Scrapiniec (polish chipboards manufacturer -> click more details) ! (Check them now!)





Supplies:

mists

7 dots studio alphabet z kolekcji Messy Head

7 dots studio paper 9 th Wave

3 rd feather and butterfly stamp

Tim Holtz stencils

paints (shimmerz )



Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu