niedziela, 13 kwietnia 2014

Mediowe tagi - inspiracja CO = 7 dots

Ze względu na to, że na blogu Craftowego Ogródka od początku kwietnia funkcjonują nasze inspiracje, chciałabym dzisiaj na swoim blogu podzielić się z Wami, tym co udało mi się przygotować w ramach mojej inspiracji. 
W każdym tygodniu na blogu ukażą się 2 inspiracje od naszych projektantek.

U mnie są to mediowe tagi, pozwoliłam sobie nieco zaszaleć.

----
Hi scrappy friends!
From our sunny April on Craft Garden blog we preparing some inspirations from our DT. In every week you can looking on our 2 works from our talented designers.  I've made tags with medias.
Check them and I hope that you like them! :)










Supplies: 



Smash diecuts




K&Company Engraved Garden diecuts
Glimmer Glam  - Ocean Spray
Glimmer Mist - Juniper
Glimmer Mist - Lavender Fields
Glimmer Mist - Turquoise Blue
Crafty Moly stamp "cool"
Black ink



Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu