niedziela, 4 maja 2014

Digital Layout | Digitalowy Layout

Cześć Wam!
Przygotowałam kilka dni temu digital layout ! Coraz bardziej ciekawi mnie digitalowy scrapbooking i na pewno częściej będę wykonywała prace z tego zakresu!
Uwielbiam dni, kiedy mam chwilę oddechu od codziennych obowiązków i mogę zająć się czymś zupełnie innym! :)
Fajnie jest stworzyć taki digitalowy layout!
Główny motyw to moje autorskie zdjęcie, które wykonałam jeszcze jak była wczesna wiosna!

Zapraszam do oglądania!


---
Hi!
I prepared a  few days ago my first digital layout! 
I adore days, when I have a brief respite from everyday duties and I can deal with something completely different! :)
A main motive is my author's photograph which I still carried out how there was an early spring!

Below you can check my first digital LO!




Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu