sobota, 31 maja 2014

Layout "You&Me" for Craft Garden - Challenge with scrapki.pl

Hej Wam! / Hi!

Kilka dni temu na nasze wyzwanie ze Scrapki.pl w Craftowym Ogródku przygotowałam layout w moich ulubionych kolorach. 
Dziś chciałabym Wam go pokazać. 
Mam nadzieję, że Wam się spodoba. 
Tym razem zdecydowałam się na minimalną ilość dodatków. Przyznam szczerze, że robiłam go trochę szybko...

 Some days ago on our current challenge at Craft Garden blog prepared the layout with my favourite colours!
Today  I would sharing with you this project!
I hope so that you like it
This time I decided that I will choose minimal amount of diecuts. 
I must admit that I did him a bit quickly... 


Kilka szczegółów...
Some details...




Świetna sentencja dla każdej pary - MNIEJ STRACHU!
Good sentence for every couple - FEAR LESS!





Użyte produkty  / Supplies:

Echo Park stickers - alphabet (Me & You)
Glitz / Alphabet / Wild & Free Collection
Chipboard Scrapiniec
Button Lemoncraft
Ek Success Puncher - Na Strychu store
Some paints 







Image and video hosting by TinyPic
Scrapbooking - my whole world!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu