poniedziałek, 18 sierpnia 2014

O jak Okrąg - Kartka w letnich barwach! | New challenge at KartkoweABC

Specjalnie na wyzwanie O jak Okrąg na blogu Kartkowe ABC przygotowałam kartkę w marynarskich kolorach o historii miłosnej! :)
Użyłam mojego ulubionego dziurkacza MS - Doily Lace i wykrojnika Memory Box, którego upolowałam na świetnej wyprzedaży jakiś czas temu!

Yesterday I did special card for challenge at KartkoweABC in my fav marine colours and lovely diecut! :)
I used Memory Box Die and MS - Doily Lace puncher!

 









Image and video hosting by TinyPic

1 komentarz:

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu