środa, 14 stycznia 2015

Dziewczęcy mini planner na biurko dla Sa Crafters | Girlish mini planner for Sa Crafters

Dziś mam dla Was wyjątkowy i dziewczęcy planner na biurko :) Przygotowałam go w prezencie, chociaż to bardziej spontaniczna niespodzianka :) 
Projekt oczywiście na bazie świetnych papierów The Optimist marki Prima Marketing, które serdecznie polecam.

Hi! I just want sharing my second DT project I've created for Sa Crafters! It's a girlish mini planner using Prima Marketing collection - The Optmist. 










Tu moje wideo, miłego oglądania :)
Here is my tutorial! Check it! :) 


 

Użyte materiały | Supplies:

Różowe wstążki vintage
Cavallini & Co - Sticky notes
Puncher Martha Stewart - Around the page - Cherish
Schimmerz - Bubblegum



Image and video hosting by TinyPic

2 komentarze:

  1. Szczególiki są bardzo fajnie brakuje mi fotki całości :))) Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, już jest dodane ;) Dziękuję za komentarz! :)

      Usuń

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu