piątek, 16 stycznia 2015

Zimowo-śnieżny tag dla Craftowego Ogródka | Winter and frosty tag for Craft Garden

Dziś mam dla Was kolejnego taga! Ostatnio ciągle je tworzę, to jedna z moich ulubionych form scrapowych, ale na pewno na tym nie poprzestanę :) 

Tagi są urocze i chyba nie ma człowieka, który nie zgodziłby się z tym faktem! :)
Specjalnie na wyzwanie mroźne w Craftowym Ogródku powstał mój :) Użyłam pięknej Scrapińcowej ramki i świetnych papierów z Makowego Pola.

Recently tags are my fav scrap form, so I would share this tag with you! I've created him for Craft Garden frosty challenge!
Tags are cool!








 Użyłam | Supplies: 

Makowe Pole - Palimpsest - 6-5

Scrapiniec tekturka - Park Avenue

Fancy Pants - Timbergrove - Ticket roll

Stemple Kelly Purkey - Let it snow

Stemple Paper Artsy 

Lindy's -Starburst - Hottie Patottie Hot Pink


Lindy's - Flat Fabio - Caribbean Blue

Sztuczny śnieg Viva Decor 

Wykrojnik Sizzix & Tim Holtz -  Tag Bookplates


Wykrojnik Sizzix - Christmas Ornament, Wreath & Vine


Shimmerz - Bubblegum
Nellie's - MFDO50 - Star 3
Distress Ink - Weathered Wood
Distress Ink - Black Soot
Różowa wstążka vintage




Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu