niedziela, 1 marca 2015

Planner and bookmarks

Hej!
W ostatnim czasie tyle miałam na głowie, że dosłownie nie miałam kiedy przygotować moich stron w planerze. Jednak dziś do tego wróciłam i przygotowałam sobie wstępne ozdoby na nadchodzący tydzień, a strony będę uzupełniała w tygodniu. 

Zainspirowana przepięknymi zakładkami dziewczyn postanowiłam spróbować odświeżyć nieco wygląd mojego planera i nadać mu mojego charakteru. Zakładki lecą na wyzwanie na blogu Projekt Planner. Wykorzystałam masę diecuts, które kocham miłością szczerą, czarny smashowy cienkopis i dużo napisów. 

Oto efekty!

Hi!
I've created a some bookmarks to my planner and challenge at Projekt Planner blog. In recently weeks I have a very busy time, but today I had a free saturday and decided to create something only for me :) 
Check my new bookmarks below! :) 

Opowiem Wam trochę o moich zakładkach!
I would like say something more about my new bookmarks!  

Pierwsza poniższa zakładka to zakładka motywująca mnie do pracy jedna z wielu jakie powstały. Do tego hasło, z którym się utożsamiam, czyli "Pracuj ciężko i bądź skromna".

First bookmark is a motivational bookmark to work and with cute claim fits to me: "Work hard and be humble".


Druga zakładka to zakładka dystansowa. O tym, aby zawsze mieć do siebie dystans. Tak na poprawę humoru.

Second bookmark is a  funny bookmark. Makes me smile all the time!




Trzecia zakładka to taka bardziej ogólna, żebym wiedziała, w jakim miejscu jestem i mogła łatwo zlokalizować potrzebne mi strony.

And my third bookmark has created in pink colors and butterfly from Kaisercraft - 75 Cents Collectables.


 Czwarta zakładka to zakładka scrapbookingowa. To taki delikatny przypominać o pracach, które mam do wykonania w danym tygodniu! A ponieważ oznaczyłam ją słowem "pamiątka" to łatwo kojarzy mi się, do czego ją mam.

Next bookmark it's my little reminder about creating new scrap projects in week.


Kolejna, to nic innego jak zakładka rozrywkowa. Jeśli w całym dniu ciężkiej pracy potrzebujemy rozrywki i mamy coś zaplanowanego, to jej używam oznaczając ważne dla mnie wydarzenia  :) 

Next bookmark reminded me our dates in city and other big events for me :) When I need to go out home I used it!


Wpadłam też (zupełnie przypadkowo) na pomysł. Brakowało mi w planerze jeszcze czegoś, co sprawiłoby, że byłoby to miejsce z charakterem. Postanowiłam stworzyć z białych kopert miejsca, oznaczając je etykietami, do których przypasuję poszczególne tematy: np. rachunki tak jak poniżej, aby mieć pod kontrolą nasze wydatki. 

In my planner missing of something more, that this place would be with character. I decided to create places made using white envelopes, indicating them with labels into which I will fit individual subjects: like our bills, travels, to do lists.



Kolejna zakładka to okolicznościowa - wielkanocna. Z wykluwającym się pisklakiem. 

Next bookmark is occasional - created for Easter. With the hatching chick.



Tutaj kolejka koperta na książki do przeczytania. To moje nowe postanowienie. 
Here it is! New page for books to read. It's one of my New Year's resolutions.


To zakładka turystyczna. Jak wyjeżdżamy gdzieś lub mamy coś zaplanowanego to jest ona właśnie przygotowana na takie cele. 

It is a tourist bookmark. If we travelling to somewhere or we have something planned it just prepared to such destinations.


Kolejna zakładka jest dla mnie bardzo ważna. Połączenie z koroną jest tu nie bez powodu. To zakładka motywacyjna.  I na tak zwanego "doła" :)

The next bookmark is very important to me. Combo with the crown is interfacing here not without reason. It is an motivational bookmark called "Never give up!".



Zakładka obowiązków domowych, czyli pragnie i rzeczy codzienne takie jak poczta, zakupy i inne pierdółki.
Bookmark for my home duties like shopping, making a dinner, post office, washing clothes. 


Zakładka do maratonów scrapbookingowych, które urządzam sobie w weekendy. 

Motivational bookmark to create new scrapbooking projects. I'll using it for my creative marathons in weeks.



 Zakładka szczęśliwego dnia (Każda scraperka wie jakiego :) :) 

Happy Mail bookmark! :)



Tutaj są moje koperty przekładkowe :) 

My evenlopes & dividers!







Zakładki wszystkie razem :)

Bookmarks all together :) 

















Image and video hosting by TinyPic

11 komentarzy:

  1. Fajne i dużo się dzieje! Ja wczoraj przed snem też wpadłam na pomysł z kopertami - nie mam planera, tylko notes i brakuje mi kieszonek, żeby coś drobnego w nie włożyć i pomyślałam sobie o kieszonkach kopertowych hihi :) Więc mój stary notes dostanie nowe życie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Superowo :) Fajnie, że obie wpadłyśmy na ten sam pomysł! :) Koniecznie się pochwal Maguda jak skończysz (i koniecznie podeślij mi linka! :) Bardzo lubię notesy! To strasznie cieszy oczy! :)

      Usuń
  2. Wow! Super pomysły - super zakładki :D dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu w Projekt Planner :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś :* <3 To była przyjemność, oby częściej! :)

      Usuń
  3. Prawdziwy wysyp zakładkowy :) Serdecznie dziękuję za udział w wyzwaniu Projekt Planner .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) Zrobiłam je już do przodu :) To ja dziękuje!

      Usuń
  4. Wow no to zaszalałaś :)) ale fajne dodatki !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tak, ale tylko trochę :) W temacie szaleństwa: stać mnie na więcej :) A dodatki również lubię i dziękuję za miłe słowo :)

      Usuń
  5. Świetne zakładki i ta ilość. Twórcza Wena Cie dopadła ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu