czwartek, 16 kwietnia 2015

My vision - Fog above New York City - New Painted Tag


Hej! 
Wracam po kilku dniach przerwy :)
Ostatnio bardzo dużo się działo. Przygotowania do ślubu pełną parą, praca i masa kreatywnych pomysłów rozkwita w mojej głowie.
Postanowiłam się lepiej zorganizować, aby ze wszystkim nadążyć :) 

Dziś mam dla Was coś nowego - nowe spojrzenie na tagi i odpoczynek od 3D. :) 
Specjalnie na ósme wyzwanie w Just Tag It  przygotowałam taga ekologicznego i recyklingowego jednocześnie, któremu nadałam tytuł "Mgła nad Nowym Jorkiem". 

Wykorzystałam kawałki po plastikowej butelce, które stopiłam nagrzewnicą i pomalowałam farbkami z metalicznym połyskiem - twinkling h20, oczywiście :) 

--
Hi! I'm back to you for a few days break! Recently time flies and very much positive things happened. Meanwhile we preparing themselves to our big day in July for the wedding ceremony, work and full of creative ideas are blooming in my head.

I decided to  better to organize myself in everything:)

Today I have for you something different that usually my tags made in 3D technique. 

New perspective. Specially for our eight challenge at Just Tag It blog with plastic theme included.
I prepared a ecological and recykling tag called "Fog above New York City".

I used small bottle plastic pieces that I heated and painted using my genial twinklings h20. 

Enjoy :) 









Image and video hosting by TinyPic

2 komentarze:

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu