sobota, 2 maja 2015

Instagram Kwiecień 2015 | Insta April 2015


Kwiecień był bardzo dynamiczny :) I to jak! Dużo ślubnego załatwiania, szalonych snów, inspiracji. Wszystko praktycznie w biegu, w biegu i jeszcze raz w biegu. Albo jak ja to mówię "na wariata" :) Prześladowały mnie małe małpy - rekord - we śnie i dwa razy w tivi tego samego dnia! 

April was a very dynamic month in our life :) We're counting days to our big day in July and we can't wait for it! 69 days left! I'm so stressful! In the meanwhile I thinking about preparings to wedding, but in my dream small monkeys  persecuted me and after all they were in Animal Planet program!


Dwie migawki ukazujące nasz wolny czas - gdy jesteśmy zapracowani lubimy zrobić sobie małe przerwy i zjeść coś dobrego czy to w domu czy na mieście ;)

Two snapshots showing our free time with yummy sweets! When we working hard we loves a little breaks and we needed something sweet for teeth!


 Jednym z moich ostatnich uzależnień są naklejki Simple Stories! Obsesyjnie wykorzystuję je w moich stronach Project Life.

Recenlty I'm fall in love in Simple Stories stickers and using them in my PL album :) 




Dwa przepisy smoothie. Obfociłam je, bo miały być to identyczne smoothie. Ale za drugim razem zaskoczyły nas owoce. Kupiliśmy kiwi, pomarańcze i limonkę, żeby zrobić żółte smoothie. A okazało się, że mamy w domu białe kiwi z limitowanej edycji z Nowej Zelandii (ustrzelone przypadkiem w sklepie!) i ze standardowych pomarańczy zrobiły się nam czerwone! Dziwnie co? Ale było pyszne!

Our two recipes for homemade smoothies. First is yellow with green kivi, lime and oranges. But second....is a huge surprise for us! With red oranges, white kivi from limited edition and lime. Yummy! Recommended! <3 span="">




Selfie kwietniowe w chwili oddechu od wszystkiego :) 
Our April selfie between shopping and relaxing. 
 


Opisywałam Wam, jakie trudności w ostatnim czasie miałam z art journalingiem. Przypomnę, że to dlatego, że nie znalazłam im odpowiedniej oprawy....aż do pewnego dnia, kiedy wyjęłam notes kolekcjonerski Tima Holtza i zaczęłam na luzie journalować! 
I od tamtego momentu pokochałam art journaling na nowo! :) 

Art journaling is my real passion in recent time. Why? I love creating pages with quotes from newspapers and using stamps & a lots of medias.




I planować też lubię :) Strasznie się w to wkręciłam, ale to taki pożyteczny nawyk :) Pomógł mi się lepiej zorganizować w pracy, w scrapbookingu i w ćwiczeniach :)

...and I love planning too! It's a useful habit for me in my daily reality, scrapbooking projects, blogs posts and in workouts :) 


W Wielkanoc wpadłam na szalony pomysł pod wpływem chwili....zainspirowana zdjęciem faszerowanych papryk (tak, nie pomyliłam się!) postanowiłam stworzyć nadziewane jajka wielkanocne na słodko! :D (To nie do zrozumienia :D)
Miałam w głowie tylko 3 składniki: ciasto, ser mascarpone i kawałki czekolady :)

Easter was a great time (in the kitchen too) :) I carried out my plan in 100 %! I hit upon an idea to making sweet egs before I looked on pic with stuffed peppers! So weird! :D



 W międzyczasie czasie byliśmy u moich rodziców :) 

We visited my parents in a meanwhile.... 


....i naszkicowałam projekt sukienki ślubnej :)
....and I sketched my wedding dress project :)


i od kiedy dostałam torbę to łażę z nią wszędzie lansując najlepszą pasję pod Słońcem - Scrapbooking :)

and when I received my scrapbag I take it everywhere showing the best passion on our planet - scrapbooking! 



Uwielbiam murale! :) 
I love motivational mural graphics! :) 



Byliśmy na Youtingtimer Warsaw - corocznej imprezie motoryzacyjnej :) I była też moja ukochana przyjaciółka Madzia <3 span="">

We were on great polish car event called Youngtimer Warsaw with our friend Magda :)


To już tradycja :) Cytrynówka! :D
Our little tradition....Citrus Vodka - the best in Poland!
 

Playlista weselna prawie gotowa :) 
Wedding playlist is almost done :)



Wygrałam candy w Sodalicious (dziękuję!) i planowanie stało się od tego momentu jeszcze bardziej przyjemne :) 

Amazing things that I won in SODALICIOUS giveaway and I like spending time with the ones creative notebooks in my craft corner and office :)


Małpy - oto dochód, że dwa razy w ciągu jednego dnia były w tivi. Przypadek? :)
Monkeys! <3 and="" i="" love="" nbsp="" reasons="" span="" that="" them="">




W międzyczasie trochę zakupów, nowych odkryć i notesów :) Ustrzeliłam je w promocji w Empiku :) 
In meanwhile I'd like to show you my new notebooks with discounted price, new icecreams machine in Ikea and shopping!


Planuję też naszą podróż do Stanów...ale póki co robię scrapowy przewodnik po wszystkich stanach USA :) 
I planning our huge trip to United States, but now I'm working on our guidebook :)
 

Weekend bez mixed mediów stracony! 
Weekend without mixed media works is boring!


Kocham nasze małe i większe wycieczki :) 
I love our small and big trips!



Ramka ślubna do candybaru skończona:) 
Our wedding candybar frame is done!

 I mój słodyczowy detoks - czyli słodycze inaczej :) 
And my sweet break! - cereal sweet!

Wódka weselna już jest, czyli przygotowania prawie zamknięte na ostatni guzik :) 
Our wedding vodka is here and our wedding preparations are almost finished :) 

Prace nad urodzinową kartką :) 
B-day card work in progress :)


Kolejne odkrycie - lody sernikowe! :) Mniam!
Our new discover - cheesecake icecreams! Yummy!


 I kolejne - ukochana gra online! 
and next! - my funny and favourite online game


Ostatnio byłam zapracowana :) 
Busy, busy, busy day! 
 

 Kocham ten utwór :) Niezwykły do pracy kreatywnej!

Love this song :) Perfect to creative work! 


Chyba nie muszę pisać, jak bardzo jestem szczęśliwa? :) :) 
Hapiness is simple! :)  It's love sweet love!



I występ gościnny dla Bee Scrap ze stempelem digi autorstwa Agi B.

Guest DT project for polish shop - Bee Scrap :) Wedding set with amazing digi stamp created by Anges B. 


 Uwielbiam bezinteresowność :) Zbigowaliśmy 90 zaproszeń naszym znajomym i daliśmy im w prezencie ślubną księgę gości :) 
I love to help great people! We preparing a wedding invitation for our friends and we get them special wedding guestbook :) 



 Nowy przepis! Tym razem calzoniki :)
 New recipe on the horizon! Calzones! :)


I project life :) - Nadrabiam zaległości :) 
And project life pages too :) 






Image and video hosting by TinyPic 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu