poniedziałek, 25 maja 2015

Mediowy Planer Ślubny dla Scrap Atelier | Mixed Media Wedding Planer for Scrap Atelier

Hej!
Przygotowałam specjalnie dla pewnej pary wedding planer. Z racji tego, że dopiero zaczynają przygotowania do własnego ślubu. Pomyślałam, że przyda im się notes, w którym mogą wszystko zapisywać. 
To moja dzisiejsza inspiracja dla Scrap Atelier.

Mam nadzieję, że planner spodoba się obdarowanym :)
Użyłam mgiełek Lindy's Stamp Gang, stempli Finnabair, ukochanych (i moich pierwszych papierów scrapowych) K&Company z delikatnym motywem pisma. Całość stworzona na rewelacyjnej bazie w kolorze kraftowego papieru. 
Napis tekturkowy z Crafty Moly pomalowany miętowym Color Bloomem Primy Marketing.


















Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu