poniedziałek, 8 czerwca 2015

Trochę o wstążkach | Product review: ribbons :)

Hej! Przygotowałam dla Was małą recenzję produktu, którym będą wstążki! Jak już większość z Was zauważyła najczęściej w swoich projektach używam wstążek vintage.
Wiele osób początkujących ma problem jak używać wstążek vintage? 
To jest naprawdę bardzo proste, wystarczy odrobina wody, zgniatamy wstążkę, suszymy nagrzewnicą i gotowe :) 

Hi all! I prepared for you something special today. Product review: ribbons - that's right! This is thing that I most used in my artworks! 
Many beginners crafters have a problem with using vintage ribbons. Why? They doesn't know how to make truly beautiful vintage ribbon in own project using water and fingers help.
It's a simple! All you need is water, finger's work, heat tool and that's it!  



Najbardziej popularnym trickiem w scrapbookingu jest kokardka blisko kwiatka! Takie połączenie jest naprawdę urocze, mam rację? :)

The most popular trick in scrapbooking is a bow near by flower :) Cute combo, right!?



Uwielbiam używać wstążek vintage do tagów (i nie tylko). Są lekkie, delikatne i sprawiają, że praca wygląda naprawdę dobrze! I standardowo wstążka na górze taga :)

I love using vintage ribbons in my tags (and not only!). They're soft, beautiful and causes that the work is looking really great!


  
 Zobaczycie na filmie jak wygląda współpraca ze wstążkami vintage przy użyciu wody i gniecenia :) 

Here is my video prepared for Sa Crafers: how to make beautiful tag step by step using vintage ribbons! 




Pokażę Wam też kilka innych prac, które stworzyłam
I'd like to show you my previous work that I've created 

Pierwszym projektem jest kartka, którą przygotowałam jakiś czas temu. Użyłam tutaj mojego ulubionego wykrojnika Primy i kwiatów.Tutaj wykorzystałam różową, delikatną wstążkę vintage, którą podzieliłam na dwa mniejsze kawałki. Przykleiłam je po dwóch różnych stronach kartki.

My first project is handmade spring card with favourite die and Prima's flowers. I used beautiful pink vintage ribbon and two pieces sticked to the different pages of card. 



Kolejny projekt to mixed mediowa kartka, w której użyłam pięknej wstążki z przeszyciami. Wygląda naprawdę uroczo! Umieściłam ją w samym centrum mojej pracy, aby podkreślić, że jest to walentynkowy projekt dla wyjątkowej osoby!  Użyłam też moich handmade'owych kapsli mixed mediowych po piwie.
 
My next project is mixed media card made using red stitched ribbon and my handmade mixed media beer bottle caps. 


Kolejny projekt to zajawka naszej księgi gości. Już niedługo ten wielki dzień :) Jestem podekscytowana :) 

Here is our sneak peek of wedding guestbook made using lilac vintage ribbon.



Następnymi pracami, które chcę Wam pokazać są dwa layouty ze wstążkowym, bałaganiarskim tłem. Pocięłam kilka wstążek w różnych kolorach, spryskałam wodą i moje tło jest gotowe :) 

Time for my layouts! I used many vintage ribbon pieces to create my messy background and I hope so that you like this trick! :) I used water and here we go the final effects!



Czas na coś innego! Dziewczęcy notes z kawałkami wstążek umieszczonymi na sprężynach jako ozdoba i tradycyjne przewiązanie notesu :) 

Something different is coming up! :) Girlish diary with ribbon pieces as an embelishments on the corner and traditional trick :)


 Tagi są moją ulubioną formą scrapbookingową. Jak używam wstążek to zwykle na samej górze do zrobienia kokardek :)
Tags, tags, tags! I really love making tags! :) I used light ribbons to making bows up! :)



Planer ślubny dla moich przyjaciół w prezencie. Oczywiście do tego tradycyjne wiązanie przy pomocy błękitnej wstążki vintage :)

Wedding planner for my friends and next beautiful vintage ribbon! :) Isn't great idea? Simple and amazing close ups! :)



Zaproszenia ślubne  - tutaj akurat w tonacji bieli :) Wstążka vintage i tiul idealnie się dopełniają :) Małe serduszka przewiązałam wstążką vintage i zrobiłam niewielką tiulową kokardę :)

Wedding white invitations with vintage ribbon and pond bow :) Small hearts are hidden in pond's bow - I love this trick!!! :)



Mam nadzieję, że moje tricki na wstążki będą dla Was przydatne :)
Enjoy! :)

Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu