środa, 16 września 2015

Fioletowo-różowy ślubny eksploding box | Purple & Pink Wedding Exploding Box

Hej!
Dawno nie było u mnie exploding boxów. Ostatni tworzyłam chyba w czasie Bożego Narodzenia. Do tej pory ta forma wydawała mi się trudna i zajmowała dużo miejsca. Jednak coś się stało, że znów zaczęłam się nimi interesować i postanowiłam spróbować jeszcze raz :) 
Udało się :)

Hi!
I almost forget how to make exploding boxes. Recently I created one during the Christmas in last year. This scrapbook form always seemed difficult to make for me, but now I want try one more time. 
Effects of my attemp below :) 
Enjoy! :) 







Boxa zgłaszam na wyzwania | My exploding box will take part in challenges:





Image and video hosting by TinyPic

2 komentarze:

  1. Piękne pudełeczko! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe połączenie kolorów, fajny pomysł z tymi zaginanymi bokami. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu