poniedziałek, 5 października 2015

Tag mediowy dla Craftowego Ogródka na październikowe wyzwanie | Mixed media tag for Craft Garden october challenge

Hej!
Dziś mam dla Was mediowego taga, którego wykonałam na zimowych papierach Bee Scrap :) 
Przygotowałam go na październikowe wyzwanie w Craftowym Ogródku z moodboardem w moich ulubionych kolorach. 
Mam nadzieję, że wyzwanie przypadnie Wam do gustu i dołączycie do nas :) 
Zapraszamy, wszystkie szczegóły tutaj.


Hi!
Today I have for you magical & peaceful mixed media tag created for Craft Garden for our october mooboard challenge. All details are here, just click & enjoy. 
I've created it with deeply warm in heart using my fav colors :)
I hope so that y'all like our moodobard and join us :) 
Enjoy!









Image and video hosting by TinyPic

1 komentarz:

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu