poniedziałek, 14 grudnia 2015

Bombkowa kartka świąteczna | Christmas Ornament Card

Hej :) 
Wracam z nową kartką świąteczną przygotowaną dla Craftowego Ogródka do naszego najnowszego wyzwania koronkowego :) 
Zapraszam, tutaj znajdziecie wszystkie niezbędne szczegóły, aby wziąć w nim udział :) 

Przygotowanie tej kartki sprawiło mi dużo radości,
Uwielbiam pracować z wycinanymi elementami, diecutsy to moja miłość absolutna :) 
W roli głównej oczywiście koronki i wstążka świąteczna, a także małe wariacje z gazą. 
Trochę mnie poniosło :D

Całość wykonana na bazie pięknych papierów Galerii Papieru

Gwiazdka z Nieba

Użyłam moich ulubionych i długo wyczekiwanych wykrojników świątecznych :) 

------
Hi!
I'm back! Today I'd like to show you my newest christmas layered card with diecuts! I love having fun with them and build composition like this! 
I used my favourite dies, gauze and beautiful polish papers. 
In main role of my work is awesome ribbon and laces that I absolutely adore!
Enjoy :) 











Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu