wtorek, 1 grudnia 2015

Grudniownik

Przygotowania zaczynam przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia i z myślą o grudniu 2015 przygotowałam grudniownik :) 
Baza 100 % handmade (z alternatywną harmonijką z białego kartonu) :)
To taki album/notes (jak kto woli) na dokumentowanie swoich przygotowań, gromadzenie przepisów, zdjęć, pamiątek różnego rodzaju :) 
Uwielbiam grudniowniki i w tym roku postanowiłam, że mój będzie trochę bałaganiarski, z dodatkiem akwarelowych akcentów :) 

Przygotowałam go jako inspirację do wyzwania dla DT Scrap'n'Skill
Świąteczna praca w nietypowych kolorach 

Długo zastanawiałam się jakich kolorów użyć, postawiłam na spontaniczne połączenie zimnego niebieskiego z delikatnie rozgrzewającym koralem. 

Album będę zapełniać na bieżąco, w przyszły weekend uzupełniam kolejne strony i będzie już gotowy na zdjęcia :)

---
Hi all!
It's my december daily album created for our first december challenge at S'n'S blog :)
Here you can find all details! C'mon and join us!

I love christmas preps and I can't imagine them without handmade december daily! :) I'm really notebook's freak!















A jak Wasze przygotowania do świąt? 
Robicie już grudniowniki? 

Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu