środa, 10 lutego 2016

Coś z niczego dla DT Mixed Media Warriors | Mixed media star for DT Mixed Media Warriors

Cześć!
Mam dziś dla Was nietypowy projekt, który był dla mnie prawdziwym wyzwaniem (szczególnie te choinkowe łańcuchy) :) 
Projekt taki trochę "urwany z choinki" :D 
Przygotowałam go do naszego pierwszego wyzwania na blogu Mixed Media Warriors wykorzystując 3 elementy z mojego moodboardu, który znajdziecie poniżej.
Są to: koronki, mixed media i niebieski. 

Do tego projektu użyłam bardzo dużo mediów, elementów niespodziankowych z KITu - m.in metalowa kratka, łańcuchy, łańcuch koralikowy z choinki, koronki, brokat. 

Mam nadzieję, że moodboard Wam się spodoba i dołączycie do nas tu :) 
Zapowiada się naprawdę świetna zabawa! :) 

---
Hi all crafty friends! 
I'm so excited today to share with you amazing news about first challenge at Mixed Media Warriors blog! Woooooohooooo! :)
I've created moodboard and used a few chosen inspirations: mixed media, laces and blue / ocean. 
I hope that you like my moodboard and you'll take part in our fist mixed media challenge. 
Check all details here and have fun with all talented artists! 

Mój moodboard | Goga's Moodboard 















Image and video hosting by TinyPic

7 komentarzy:

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu