czwartek, 18 lutego 2016

Pierwsza inspiracja dla MMW: Okulary i maska 2 w 1 | First inspiration: mixed media & altered art sunglasses and mask for DT Mixed Media Warriors

Cześć :) 
Dziś jest pierwszy dzień mojej inspiracji na blogu Mixed Media Warriors - to blog dla wszystkich miłośników tej techniki, którzy chcą się rozwijać, inspirować do działania i uczyć :) 

Chciałabym pokazać Wam projekt, który powstał dość spontanicznie - nadałam nową duszę plastikowej, czarnej tacce po ciastkach walentynkowych :) 
Nieustannie zadziwia mnie, jak takie rzeczy mogą inspirować :D

Użyłam lekkiej pasty, koronek, gazy, mgiełek Lindy's Stamp Gang i Tattered Angels, miki, kwiatków, tekturek, silksów (transparentny i różowy), aniołka, papieru z 7 dots studio i sypkiego brokatu.

Przyznam, że do tego projektu trochę zainspirował mnie karnawał, który jest już za nami i film Maska.
Przygotowałam go dla osoby dla mnie szczególnej - mojej przyjaciółki - chciałam przekazać jej trochę kreatywności i weny twórczej zamkniętej w pudełku po ciastkach :)
Fantazyjne projekty to moja specjalność :)
Gdyby potrzebowała energii zawsze może założyć maskę i już! Wena wróci :)
Mam nadzieję, że jej się spodoba :) 

Ideę tego projektu najlepiej obrazuje ostatnie zdjęcie :)
Zapraszam Was do obejrzenia mojego tutka na YT :) 



----
Hi paper folks!!
I'm crazy! I love spontaneous ideas flowing into my head :)
Project 2 w 1 - altered art & mixed media sunglasses & mask made using plastic cakes tray :) 


I've created this using light paste, a lots of laces, gauze, Lindy's Stamp Gang, Tattered Angels mists, mica powder, flowers, chipboards, silks (transparent and pink), angel, 7 dot studio paper and glitter. 

Carnival and The Mask movie are my mainly inspirations :) 
This project is dedicated to my dear friend need creative wings sometimes as a creative, magic mood closed in altered cakes tray :) 
I hope that she'll be happy :) 


PS. Tutorial is on my Youtube channel (link below) check it!
Enjoy! 



























Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu