sobota, 5 marca 2016

Kartka królewska dla Craftowego Ogródka | Royal card for Craft Garden

Hej :) 
Dzisiaj pokażę Wam królewską kartkę, którą stworzyłam na pierwsze marcowe wyzwanie dla Craftowego Ogródka :) 
Użyłam tutaj papieru La Blanche, który jakiś czas temu wygrałam w candy sklepu Kolorowy Jarmark - za co bardzo dziękuję :) 

Tło stworzone z tych pięknych papierów, dama to wbrew pozorom nie stempel, a grafika z papieru, którą wycięłam i koronki od Natalii z wymiany - dziękuję! :) 

Użyłam też tekturek Snip Art i moich kwiatów mediowych :) 
Tutorial na kwiaty mediowe znajdziecie na moim kanale YT



---
Hi guys!
Today I'd like to show you my newest creation - royal card made using beautiful La Blanche papers that I won some time ago in candy of Kolorowy Jarmark - polish scrapbook shop with amazing goodies! (one of my fav! :)) 
This woman is just only graphic, but this diecut looks like a real stamp :) 
I've used beautiful chipboards from Snip Art and some laces received from my friend Natalia - thanks!. 

In this work I've used my handmade mixedmedia paper flowers. 
Tutorial is below on my YT channel :) 
Enjoy and don't forget about our first march CO challenge :) 














Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu