wtorek, 5 kwietnia 2016

Kartka turystyczna z ulubionych papierów | Simply travel card

Hej :) 
Dziś chcę Wam pokazać kartkę podróżniczą, którą stworzyłam do  wyzwania w 
Craftowym Ogródku

Wykorzystałam przepiękne papiery October Afternoon z serii Travel Girl, które uwielbiam!
Wspaniałe diecutsy i wzory, aż żal było ciąć!

Moim zdjęciem jest oczywiście diecut pewnej stewardessy nieco w klimacie vintage :)
Wykorzystałam też kilka ulubionych stempli z napisami :)
Jako drobiazg dodałam wąską taśmę washi w złote strzałki :)

Gwiazdki: I kropka

----
Hi there!
Today I'd like to show you my simple travel card made using beautiful and my fav OA papers from Travel Girl collection :) 

It'ś my inspirations to our challenge called Frame the photo at Craft Garden creative blog.
I added narrow washi tape with golden arrows bought in Kolorowy Jarmark and KP stamps!

Enjoy! :) 













Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu