sobota, 30 kwietnia 2016

Znak czasu - Droga - ATC | Sign of time - My way: Believe in magic - ATC

Cześć :) 

Dawno mnie tu nie było, ale powoli odkopuję się z zaległości :) 

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać spontanicznie stworzone karty ATC w ramach kwietniowego wyzwania na blogu Art Grupy Znak czasu :)

Moim znakiem czasu jest droga i to chciałam w dużej mierze zawrzeć na kartach przy pomocy mask, wykrojników i mediów różnego rodzaju :) 

Wybrałam drogę, bo dla mnie symbolizuje postępy, coś co stale się zmienia pod wpływem czasu i sprawia, że i my się zmieniamy :) 

Nie brakuje tu oczywiście moich ulubionych mgiełek Lindy's Stamp Gang i silksów. 
 "Błoto" zostało stworzone z połączenia kilku różnych mediów :) 

Miłego oglądania :) 


---
Hi all friends! :) 

I'm back! :) Today I have something magical a little bit! My new ATC's about sign of time - new work to creative challenge at Art Grupa blog :) 

I've used a lots of mediums, stencils and my own misture to creating mud :) 
Those cards are very important for me personally! It's a symbol of my life,
I'm living the dream day by day and I'm so thankful for that :) 

I chosen way theme, because everything is changing and our perspective too! 

I called it "belive in magic" (inspired Coldplay's songs - Magic) because I really love this claim & song! 

Here is a song :) 


No words. Just imagination. 

Enjoy! :)


















Image and video hosting by TinyPic

7 komentarzy:

  1. Świetne! Aż chciałoby się dotknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite... Te błękitne plamy są trochę jak plamy benzyny na asfalcie mieniące się od słońca. Zresztą maskowe odbicia też są jak ślady opon odciśnięte na tym samym rozgrzanym słońcem asfalcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - nie ma to jak fantazja! :) To zasługa mgiełek Lindy's Stamp Gang :) Dla mnie osobiście są bezkonkurencyjne :)

      Usuń
  3. ciekawe karty, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu