środa, 20 lutego 2013

#No 20 Art Journal "My Addiction" - SODA Challenge

Tego tematu na blogu SODALICIOUS nie mogłam sobie odpuścić. Dodam, że wpadłam w pracoholizm dawno, ale uwielbiam swoją pracę każdego dnia, w końcu robię to co kocham najbardziej, czyli zajmuje się zawodowo pisaniem :) 

To właśnie ta czynność wypełnia większość mojego czasu wolnego. Kocham to robić. Nie wyobrażam sobie, że mogłabym robić coś innego lub że mogłabym zrezygnować z niej kiedykolwiek. 

Z tego względu własnie "Pisanie to moja obrona przed szaleństwem" - tak brzmi moja życiowa dewiza i jednocześnie tytuł nowego wpisu w moim art journalu.

Ponadto pracę zgłaszam do wyzwania SODY, którego temat brzmi "Addiction" - Uzależnienie.



Zapraszam więc do obejrzenia mojej pracy.






Jak Wam się podoba? :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu