czwartek, 14 marca 2013

Tag kawowy na wymianę w Collage Caffe

Wracam po małej przerwie do świata żywych :) Dawno mnie tutaj nie było, to muszę przyznać. Tym razem jednak nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. 

W rekomensacie przedstawiam Wam tag kawowy, który wykonałam dla Bronki w ramach wymiany organizowanej na blogu Collage Caffe:



Zastanawiałam się jakich materiałów użyć do wykonania kawowego taga. 

Wstępnie użyłam: wydrukowanej grafiki, fioletowej mgiełki Color Wash, taśmy dekoracyjnej a la vintage, alfabetu, elementów z papierów Primy z kolekcji Almanac, które uwielbiam i pozostałych dodatków.

Jak Wam się podoba tag? :)



Uwielbiam takie delikatne  napisy! :) Bardzo mi się podobają, a Primę darzę szczególną sympatią!


Słowa idealnie dopasowane do ludzkiej codzienności i jednocześnie dotyczące kawy, którą pijemy przecież każdego dnia, w niemal każdym momencie.


A tak prezentuje się druga strona taga


Jak Wam się podoba?


1 komentarz:

  1. Cudny, dzieki za zaproszenie na wyzwanie ART JURNAL w Craftowym Ogrodku ale ja nie mam materiałów aby zrobić cokolwiek na to wyzwanie ;( , ja dopiero początkuje i nie stac mnie na takie rzeczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu