wtorek, 9 lipca 2013

Wpisy albumowe

Witajcie Kochani,
Wracam po małym wypoczynku w spa z nowymi pomysłami i energią do dalszego działania :) Już nie mogę się doczekać wolnego weekendu tylko dla mnie, kiedy będę mogła skupić się wyłącznie na tworzeniu scrapbookingowym.

Dziś chciałabym Wam przedstawić dwa wpisy, które zrobiłam w albumach Inki i Ausencji w ramach wymiany albumowej organizowanej przez forum Scrappassion :)

Na pierwszy ogień pokazuję Wam wpis w Albumie Ausencji. Zadaniem było ozdobienie zdjęć jej córki Zosi :)


Do tego celu wykorzystałam jako bazę papiery My Mind's Eye, urokliwe i moje ulubione papierowe kwiatki Primy, taśmę różową Primy upolowaną na VI Zlocie Scrapbookingowym w Warszawie, ćwieki, stempelki Sodalicious, taśmę Smashową, alfabet od 7 dots studio, kryształki  oraz naklejkę z kitu Create Paper.  


Uwielbiam tą różową taśmę, idealnie podkreśla charakter zdjęcia :) 



Jak Wam się podoba takie połączenie dodatków? :) 


Tutaj wykorzystałam czerwoną mgiełkę od Aeedy, które bardzo polecam, bo są świetne! :) 



A tu druga strona albumu :) Wykorzystałam taśmę linijkową, tekturkę zębatkę od 3rd eye, mgiełkę czerwoną od 13arts, Papier ILS z kolekcji "Zeszyty", kryształki, Pan Pastele, stemple sodalicious oraz alfabet Tima Holtza. Do tego glossy accents i kartonik K&Company 




Jak Wam się podoba? :)

A teraz czas na prezentację wpisu w albumie Inki. Nie ukrywam, że album mnie urzekł i bardzo mi pasował temat, czyli IMPREZOWE HITY. Wyjaśniając - chodziło o ulubione przekąski. :)

Ostatnio jedną z moich ulubionych są rollsy, przygotowane na dwa sposoby. 
Od niedawna znam również  trzeci, ale na razie niech on pozostanie moją tajemnicą :)

Oto mój wpis dla Inki

TAG:

Do stworzenia którego użyłąm: czerwonego sznurka, stempla z motywem kratki, papieru wizytówkowego, papieru Tildowego, Distress Stain (odcień niebieski), niebieski tusz Distress, markera czarnego, farby Drabber (odcień niebieski). 



Do stworzenia drugiego strony wykorzystałam: Glimmer Glaze - Orange Crush, cienkopis, stempel kratkę, czerwony tusz Distress.

 A tak prezentuje się pierwsza strona wpisu dla Inki. Długo nie miałam pomysłu, ale przypomniałam sobie o tym, co lubię jadać ostatnio :) Zdjęcie zapożyczone ze strony vegelicious.net, ponieważ nie miałam jeszcze okazji zrobić fotki swojemu talerzowi z rollsami :) 
Do stworzenia tego wykorzystałam: Alfabet Craft4you, taśmę w motyle, ścinki papierowe, papier My Mind's Eye, taśmę Smash, taśmę w kratkę. 




A tutaj znajdziecie przepis na rollsy w cieście francuskim na dwa smaki :)
Przyznajcie się... Kto przepada za ciastem francuskim? :)


Życzę Wam smacznego!!! :)


Zapomniałam napisać o czasie przygotowania. Nie powinien wynosić więcej jak 20 -25 minut :)
Zatem miłej zabawy i udanej konsumpcji :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu