piątek, 23 sierpnia 2013

A little bit of nostalgy / Trochę nostalgii

 Witajcie, 

Wracam jak zwykle po krótkiej przerwie i zanim przejdę do pokazania Wam mojej, nowej pracy chciałabym zaprosić Was do mojego nowego, wyjątkowego miejsca.
Miejsce narodziło się z potrzeby inspiracji i dzielenia się niezwykłymi pracami artystów z całego świata, których nieustannie odkrywam. 

Miejsce to Art&Inspirations na Facebooku, do którego już dziś pragnę Was zaprosić!
https://www.facebook.com/pages/ArtInspirations/194167420756907

Będę tutaj wrzucała codzienne inspiracje artystów z całego świata, które napotkam na swojej drodze. Istnieje także inna opcja! To także Ty możesz wrzucać swoje inspiracje na tą tablicę!
Będzie mi bardzo miło, jeśli podzielisz się czymś interesującym!

Skoro mowa o inspiracji zapraszam także jutro Was do Craftowego Ogródka na nowe wyzwanie. Zdradzę przed publikacją, że to będzie coś w sam raz dla tych, którzy kochają media, chlapanie i ogólnie nieład artystyczny w pracach.

Zapraszam: www.craftowyogrodek.blogspot.com

A oto wpis w albumie Pszmaji "Nostalgia", w ramach wymiany albumowej organizowanej na łamach forum Scrappassion. 










Jak Wam się podoba mój wpis w nostalgicznym albumie, którego stworzyła Pszmaja? 

Zapraszam jutro zajrzeć do mnie, ponieważ szykuję niespodziankę dla mojej młodszej siostry, w postaci KITa dla "początkującej scraperki" :)

Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu