poniedziałek, 7 kwietnia 2014

WEEK Top 10 /7.04 - 13.04

Cześć!

Dawno mnie tutaj nie było, ale wracam do systematycznego blogowania i mam nadzieję, że uda mi się pogodzić wszystko to, co sobie zaplanowałam.

Postanowiłam, że będę się z Wami dzieliła moimi inspiracjami co tydzień.
Cykl Week Top 10 ma na celu publikację najbardziej dla mnie ważnych inspiracji, dowiedzie się w każdym tygodniu czego się nauczyłam, nad czym pracuję, czego słucham, co czytam, to taki mała cząstka mnie i mojej duszy, dlatego zapraszam wszystkich zainteresowanych! :)

czuję - zaczynam czuć harmonię, nad której odzyskaniem długo pracowałam w ostatnim czasie
słucham - ulubionego kawałka Meiko - Boys with Girlfriends (klik)
czytam - Helen Fielding - "Szalejąc za Facetem" (klik)
chcę aby nadeszła majówka i nasz wyjazd
uczę się zasad organizacji i tworzenia wstążek handmade (będzie kurs wkrótce)
uwielbiam imprezy motoryzacyjne i zdjęcia na świeżym powietrzu
używam diecuts, które kocham ponad życie 
myślę nad planami na przyszłość i kupnem nowego laptopa
planuję powrócić do szkicowania i w końcu wziąć się za siebie
robię stronę i pracuję nad ulepszaniem bloga

---
Hi my scrappy friends!

The pace of the recently time was almost cosmic, really! Still I felt, every second slipping from hands, but I think that it was  a really good and effective time for me. 
When I managed to finish important projects at my work I must admit that I am returning to blogging with pleasure :)! I hope so! :) 

I decided that I would be sharing with you my inspiration every week 
The Week top 10 is aimed at  10 things the most important for me of inspiration, they will show in every week what I learnt, what I am working, above what I am listening, to what I am reading, it so smaller particle of me and my soul, therefore I am inviting all interested visitors of my blog!!:)


feeling -  starting feeling the harmony,   I hard working for her last recovering for a very long time

listening - my favourite song written by Meiko - american singer (check here)

reading - new book of Helen's Fielding "Mad about the boy" (click)

wanting for our small trip at May

learning  of rules of better organisation and creating ribbons handmade (it will be a tutorial soon)

loving automotive parties and doing pics in the fresh air (and some slices of pizza from funny named lorry "pizza from the beetle" - such things only in Poland :D :D :D if you know what I mean! :D) (more info - click

using diecuts - my big love!

thinking about my plans of the future and about purchase of the new laptop

planning to sketching and in the end to practise sport and finding new exercises, because I wanting to have a better silhouette!

making own site and improving the blog

Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu