czwartek, 31 lipca 2014

Strony Project Life | Some PL pages!


Hej! 
Mam dla Was dzisiaj nowe strony Project Life! Niektóre z nich zrobiłam jakiś czas temu i zdjęcia miałam przygotowane! Dziś chciałabym się nimi z Wami podzielić! Od razu wyjaśnię, że mój project life jest robiony wstecz, czyli od 2010 roku. To właśnie wtedy moje życie się zmieniło, bo poznałam Łukasza! Project Life prowadzę od momentu naszego pierwszego spotkania, czyli od sylwestra w 2010 roku :)

Hi!
I have for you today some PL pages! Few of them are old, because I did them some time ago.
My fav  pics was prepared ealier! Today I would like to share them with you!
At once I will explain, that my project life  includes past, from 2010!. It is just then my life it changed, because I met him! Lucas already is my boyfriend, but 4 years ago he was only a friend met in the Internet.... So  I am leading Project Life from the moment of our first meeting, that is from the New Year's Eve in 2010:) :D :D :D





























Do stworzenia poniższej strony użyłam przydasiów kupionych na Zlocie. Większość pochodzi od Artworkshop! Zapraszam tu: http://artworkshop.pl/

I using amazing goodies from Artworkshop store! If you need something - check Artworkshop store here: http://artworkshop.pl/















 Użyte materiały od Artworkshop | Supplies from Artworkshop:









Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu