niedziela, 10 sierpnia 2014

Creative Field - My august inspiration at Craft Garden Blog | Pole Kreatywne - Sierpniowa Inspiracja w CO





Hej Kochani! / Hello Guys!

W ramach mojej sierpniowej inspiracji na blogu Craftowego Ogródka w ramach cyklu inspiracyjnego - Pole Kreatywne przygotowałam małe, urokliwe torebki dla scrapowych znajomych!
Bazę stworzyłam z papierów do scrapbookingu i ozdobiłam dodatkami z prywatnej kolekcji. Użyłam moich ulubionych karteczek marki Cavalinii & Co i choć kupiłam je kilka ładnych lat temu mam ich sporo do dzisiaj! 

Mam nadzieję, że torebki będą Wam się podobać!

Today is my day on Craft Garden blog! Specially of our inspirating cycle -  Creative Field I prepared some paper bags fullfilled diecuts and other great goodies for my scrap friends! :)
I created the paper base and I decorated with additions from the private collection. I used my favourite  paper cards from  Cavalinii  at least I bought them a few pretty years ago I have them quite a lot up till today! Yaaay!  :)

I hope that you will like my bags!





























Użyte materiały | Supplies: 



Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu