niedziela, 10 sierpnia 2014

"You are a part of my family" - Layout for Monday Challenge at SSS

Hej!
 Przygotowałam nowy layout w moich ulubionych kolorach, w roli głównej z Łukaszem! 
Powstał specjalnie na wyzwanie poniedziałkowe na blogu Simon Says Stamp!
Tematem głównym jest RODZINA! 
Jako, że Łukasz już jedną nogą do niej należy postanowiłam poświęcić temu fajnemu tematowi najlepsze dodatki, jakie tylko znalazłam w mojej kolekcji!

Hi!
I prepared  layout with my fav colours and with my boyfriend Lucas! With Lucas we are living together very long and exactly I agree with the sentence:  "The house and family is there, where your heart is!"

My layout was created specially for Monday challenge on the Says Stamp Simon blog!

FAMILY is a main theme in this challenge!  Feel free and join us! :)

http://www.simonsaysstampblog.com/mondaychallenge/?p=1798
I oto moja interpretacja! 

Here we go! My interpretation!


Kocham ten uśmiech!

 Love his smile! Makes me happy! :) 


 Do tego tematu bardzo pasuje moja ulubiona piosenka The Cardigans - Communication

To this theme perfectly fits my fav song Communication by The Cardigans







Supplies from SSS:

Echo Park Pad Papers - Head Over Heels


















Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu