niedziela, 14 września 2014

Week Top 10, 8 - 14.09

Cześć! :) | Hi!
Wracam po woli do dawnego cyklu Week Top 10, w którym dawniej umieszczałam 10 rzeczy z całego tygodnia np. to jaka piosenka się mnie uczepiła w danym tygodniu, co jest dla mnie priorytetami.

I'm coming back to the old cycle called: Week Top 10, which before I put many things for my all week, for example: what songs is clutched to me in the week or what priorities I must execute.
Czuję, że w końcu zasłużyłam na odpoczynek!
Słucham nowo odkrytej piosenki Norah Jones - Turn Me On
Czytam Helen Fielding - "Szalejąc za Facetem"
Czekam na przyszłą sobotę i na moją urodzinową imprezę
Uczę się gotowania nowych dań
Kocham uśmiech mojego chłopaka
Używam oszczędnie moich ulubionych perfum Bruno Banani - Dangerous Woman, których już mi i tak niewiele zostało :D
Myślę o tym, aby wszystko dopiąć na ostatni guzik przed imprezą
Planuję częściej tworzyć
Tworzę bardzo ważny projekt, którego 1/4 udało mi się ukończyć

I feel that in the end I deserved the rest!
Listening to the newly discovered  song by Norah Jones - Turn me on
Reading amazing book written by Helen Fielding - Mad About the boy
Waiting still for next Saturday and for my birthday party!
Learning to cook of new meals
I love the smile of my boyfriend

Using my favourite perfume economically Bruno Banani - Dangerous Woman :) 
Thinking about it to button everything up before the party
Planning more often creating
Creating the very important project,  some part is done already! :) Yay! :)



Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu