czwartek, 4 września 2014

CREATIVE FIELD: #2 Simple Bookmarks | Kreatywne Pole: #2: Zakładki do książki!

Cześć wszystkim! / Hi all! 

Dziś powracam z małą przerwą i chciałam pokazać Wam moją nową inspirację dla Craftowego Ogródka w ramach cyklu inspiracyjnego - Kreatywnego Pola!

Są to zakładki do książki! To projekt, który zrobiłam dla siebie! Coś w końcu tylko dla mnie! Miałam dość, że używam rachunku ze sklepu służącego za zakładkę do książki, którą właśnie czytam! :)

Today I am returning with the small break and I wanted to show you my new inspiration for Craft Garden in our inspiring cycle - Creative Field!

These bookmarks to my HF book!!! This project which I did is only for myself!! Something in the end only for me! I had enough, that I was using the account from the shop serving as the bookmark to the book which I am just reading!:)
















Użyłam / Supplies:











 Pozdrawiam,

Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu