czwartek, 9 października 2014

Kurs na tagi mixed-mediowe | Tutorial: Mixed-Media Tags

Hej Kochani!
Wracam po cudownym weekendzie jak z bajki, podczas którego wiele się wydarzyło :) O szczegółach wiedzą tylko nieliczni.

W ramach kursu, który przygotowałam specjalnie dla Craftowego Ogródka dzielę się z Wami tajemnicą jak zrobić tagi mixed-mediowe!
Od czasu do czasu na naszym blogu będziecie mieli dostęp do różnego rodzaju kursów i mamy nadzieję, że będą one dla Was przydatne :)  

Tagi zgłaszam do wyzwania bałaganiarskiego na blogu 123ScrapujTy!  




Hi all! 
I'm back from a short break and fantastic weekend in spa, so I would sharing with you my newest tutorial about creating mixed media tags!

Hope you like it! :) 

My tutorial has prepared specially for Craft Garden, where we designers from time to time will be preparing some extra tutorials for our visitors! :) 

----
Lista składa się z:
  • Jasnych papierów (najlepiej takich, które posiadają nadruk)
  • Wykrojnika Tima Holtza - Tag
  • Mgiełek i farb w żywych kolorach
  • Kawałka ze starej książki (Możecie użyć też kawałka z gazety, ale do mediów najlepszy będzie ten z książki)
  • Klej i nożyczki
  • Ulubione stemple (Ja wybrałam te od Tima Holtza)
  • Gesso i szpachelka (Można użyć też starej karty bankomatowej)
  • Cienki pędzelek
  • Nagrzewnica lub suszarka
  •  Maski
  • Kolorowy sznurek
  • Diecuts

1. To making your tags all you need is: 
  • light papers (the best are papers with imprints!)
  • Tim Holtz Die - Tag Bookplates (recommended!) 
  • mists and paints in vibrant colours
  • a piece of vintage newspaper or page from old book
  • glue and scissors
  • favourite stamps (with quotes, animals etc. I chose Tim Holtz stamps!)
  • Gesso, blade or brush
  • Heat tool or drier
  • Stencils
  • Colorful string
  • Diecuts
1. Najpierw zaczynam od przygotowania tagów przy użyciu wykrojnika Tima Holtza - Taga. Gdy są już wycięte odrywam kawałek papieru ze starej książki i go przyklejam do tagów. 

At first I am starting by preparing tags at using die of  Tim Holtz - Tag. When are already cut out I am tearing a piece of paper away from the old book and I am sticking them to tags.



 2. W miejscu naklejonego papieru pochodzącego ze starej książki odbijam stemple. Wybrałam słonia i rower, gdyż najbardziej pasują tematycznie do moich tagów i wizji. 

In the place of stuck paper coming from the old book I am to imprint stamps. I chose the elephant and the bicycle, because the most match my tags and the vision thematically.


 3. Na zdjęciu jeden z tagów ma tło kratkowe - jest ono takie naturalne, gdyż papier taki jest. I tutaj wskazówka dla Was - jeśli wasza baza jest kremowa możecie użyć stempli, aby zrobić samodzielnie tło swojego taga przed jego pomalowaniem. Najlepiej sprawdza się stempel Tima Holtza - kratka. Poza papierem, który dokleiłam odbijam kolejne stemple z cytatami. 

In a photo one of tags has a check background  - it is so natural, because such paper is. And here pointer for you !!! - if your base is creamy - you can use stamps in order to do the background independently one's tag before painting him. The best is a stamp of Tim Holtz - Check. Apart from paper which I stuck I am imprinting next stamps with quotations.

 

4. Użyłam kolejnych stempli: kratki, o której pisałam, zawijasków i enjoy the journey. 

I used next stamps: check, enjoy the journey and flourishes.


5. Przy pomocy maski w cyfry, kwadraty i maski z kółkami nałożyłam gesso, po czym je wysuszyłam nagrzewnicą. Dodałam Distress Stains.

With the help of the stencils in numbers, squares and stencil with circles I put some gesso, what I dried them off all over with heat tool. I added Distress Stains in 3 colours.


6.Pomalowałam tagi mgiełkami i farbkami w różnych kolorach. 

I painted tags with mists and paints in different colours.





 7.Dodałam sznurek na końcu którego zawiązałam metalową zawieszkę. Pokolorowałam ją specjalnymi preparatami Tima Holtza - tuszami alkoholowymi. 

I added the string at the end of it which I tied metal charm. I coloured it with special preparations of Tim Holtz - alcoholic inks.


8. Dodałam ręcznie narysowany diecut z moim ulubionym motto, który podkreśliłam przy pomocy tuszu Distressa Old Paper 

I added by hand drawn diecut from my favourite motto "Love each day" which I underlined with the help of Distress Ink - Old Paper



9. Dodałam tekturkę - koło zębate, które pomalowałam farbą. 

 I added chipboard - gear wheel which I painted.



10. Oto moje efekty końcowe :) 
Jak Wam się podoba?

That's it! 
Do you like it!? :) 









Image and video hosting by TinyPic

9 komentarzy:

  1. Kolory niezwykle ! naprawde fantastyczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. mega wypasione tagi i extra kurs, bardzo mi się podoba i możesz być pewna, że zrobię podobne wg. kursu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny bardzo Wam dziękuję za komentarze :)
    @Dagmara Kos - a proszę Cie bardzo, korzystaj do woli :) i pochwal się efektami, jestem bardzo ciekawa Twoich tagów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, Wow- cudo!
    Oglądam z wielką przyjemnością:)

    Dziękuję za udział w zabawie z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kurs! Fantastyczne, kolorowe, szalone tagi :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja dziękuję za ich wyróżnienie:)))
    To naprawdę miłe! :) Fajnie, że kurs się przyda! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolorowe mediowe tagi! Dzięki za kursik :) Gratuluję zasłużonej wygranej.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu