sobota, 25 października 2014

Smash: Wdzięczność | Smash: Thankful

Hej!
Specjalnie na najnowsze wyzwanie Craftowego Ogródka z Altair Art przygotowałam wpis w smashu mówiący o moich marzeniach, w którym zawarłam też małe podsumowanie tego roku :) 
Wpis powstał jednocześnie na #30 wyzwanie w grupie na Facebooku SMASH!'OHOLICY "Thankful - czyli wdzięczność, bycie wdzięcznym za coś"

Hello!
Specially for new challenge at Craft Garden blog with Altair Art brand I prepared a smash page about thankful and dreams!
My page take part in other special challenge too, in FB group "SMASH!'OHOLICY"









Użyte materiały | Supply list:

Kwiatek z kolekcji Falling Stars
Flower from Falling Stars collection



Pad kartek świątecznych SMASH
 Christmas SMASH


Image and video hosting by TinyPic

2 komentarze:

  1. Rewelacyjny Smash, dla mnie to czarna magia ale na Twoje dzieła nie mogę się napatrzeć! :)
    No i zapraszam na mojego bloga po nagrodę :) http://scrapina-handmade.blogspot.co.uk/2014/10/w-podziekowaniu-za.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Paula, kcohana bardzo Ci dziękuję za miłe słowo i nominację :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu