wtorek, 4 listopada 2014

Zabawa blogowa - Nominacja do Liebster Blog Award od Scrapiny

Hej!
Dostałam nominację od Scrapiny do Liebster Blog Award! 
Dziękuję kochana Paulo! :) 


Odpowiadam na pytania Scrapiny:

 1.Książka czy film?

Książka i film - Uwielbiam czytać wieczorami i oglądać filmy, gdy mam na to czas :) Nie pozostaje tajemnicą, że uwielbiam horrory, a co do książek to lubię wszystkie oprócz fantasy. 
  
       2. .Chipsy czy batoniki?
        Batoniki zdecydowanie!
3. Wakacje pod namiotem czy w hotelu? 
W hotelu! :) 
4.Mam słabość do… 
 Małp, diabłów tasmańskich i scrapbookingu!
5.Najbardziej relaksuje mnie…
Scrapbooking oczywiście i spotkania z przyjaciółmi!
6.Na bezludną wyspę zabrałabym..
Kufer pełen przydasi scrapowych :D
7.Ulubiona pora roku? I dlaczego? 
 Wiosna - gdy wszystko tak pięknie budzi się do życia
8.Największe spełnione i niespełnione marzenie? 
Spełnione - Mam pracę, która jest moją pasją
Niespełnione - Kilka miesięcy w Stanach :)

9.Z jakim zwierzęciem się utożsamiasz? I dlaczego 
Z lwem, myślę, że jestem tak samo odważna
10.Ulubiona forma spędzania wolnego czasu? Poza scrapowaniem! 
Podróżowanie i zwiedzanie 

11.O jakie 3 życzenia poprosiłabyś/poprosiłbyś złotą rybkę?

O bilet do USA i żebym mogła tam zostać na stałe
O małą małpkę, żeby zawsze mi towarzyszyła
I o to, żeby spełniła życzenia moich przyjaciół






Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu