czwartek, 27 listopada 2014

Tag dziewczęcy - Lift taga Enczy | Girlish tag - Lift of Encza's tag

Hej!
Przygotowałam specjalnie na inspirację w Craftowym Ogródku dziewczęcego taga. Przyznam szczerze, że zazwyczaj wole mocne, intensywne kolory, a nadal próbuję przekonać się do tych jasnych i pastelowych. Podjęłam jednak wyzwanie i spróbowałam czegoś innego niż zazwyczaj. 

Lalka zastosowana w tagu nie jest Primy, to namiastka. To jest mój rysunek. Gdy tylko dowiedziałam się o wyzwaniu PR SZOK, postanowiłam spróbować. Głównym zadaniem jest stworzenie liftu taga Enczy. Poniżej załączam zdjęcie taga Enczy

Hello paper folks!
I prepared some kind of inspiration in our CO Creative Field cycle:) I chosen girlish tag and by the way I lifted Encza's tag. It's a main rule in PR SZOK'S challenge
I will admit frankly, that I usually strong willpowers, vivid colours, and still I am trying to become convinced to the ones bright and pastel colours. However I responded to a challenge and I tried something different than usually.







Moja inspiracja:
My inspiration: 













 Użyte materiały | Supplies:

Naklejki 7 gypsies pochodzące ze sklepu Scrapki.pl
Papier Prima Marketing Flowers z kolekcji Epiphany - Clear as Day
Róże (białe i czerwone) Prima Marketing Flowers
Wstążki vintage
Tekturka Scrapiniec.pl
Papier 7 dots studio - Messy Head
Wykrojnik Sizzix - Tim Holtz - Tag Bookplates
Wykrojnik Sizzix - Tim Holtz - Paper Rosette
Wykrojnik Cheery Lynn Designs - French Pastry
Farbka Shimmerz - Bubble Gum
Image and video hosting by TinyPic

7 komentarzy:

  1. Sama narysowałaś tą lale? Zdolniacha!
    Świetny lift! Bardzo radosny i kolorowy - czyli idealny na tak szare dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paula - tak, samodzielnie :) Jak się przyjrzysz, to są jeszcze ślady po ołówku :D więc tak trochę nieudolnie mi to wyszło :D
    Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, mi tez sie bardzo podoba! :) Moje kolory: pastelowe, jasne, wesole. Wpadlam tez na pomysl: jak bede miala miec slub, zrobisz mi zaproszenia? ZAPLACE :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalnie i pomysłowo podeszłaś do zadania, które nie było proste ... poradziłaś sobie znakomicie ! Dziękuje za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK!
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Owca - jak tylko będziesz mieć ślub to oczywiście możesz na mnie liczyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu