wtorek, 18 listopada 2014

Layout o wielkiej chwili | Layout "Engaged" with Thoughts Keeper from 7DS

Hej!
Przygotowałam na dziś layout na jednej z moich ulubionych i magicznych kolekcji 7 dots Studio - Thoughts Keeper!

Layout opowiada o ważnym dla mnie dniu, który miał miejsce niedawno, a mianowicie o oświadczynach. Był to dzień piękny, zaskakujący, szczęśliwy i dokładnie taki, jak z mojego snu. Piękniejszego dnia nie mogłam sobie wymarzyć.

Przygotowałam go specjalnie na najnowsze wyzwanie w Craftowym Ogródku z Tricksart - wyzwanie z maską, do którego zapraszam wszystkich!
To też pierwsza praca z materiałów z wymiankowego kitu. Zapraszam Was do KIT'owej Wymiany - Grupy na FB.


 Hi!
I created this layout using one of many my fav 7DS collections! Do you like new 7DS - Thoughts Keeper line? :)

I prepared layout using one of my favourite and magic collections - 7 dots Studio - Thoughts Keeper!

The layout is telling about day important for me which took place recently, that is about the marriage proposal from Lucas. It was a such beautiful, surprising, happy day and precisely like in my dream. I couldn't for myself imagine more beautiful day ever. 



I prepared him specially to the new challenge in Craft Garden with Tricksart - challenge about theme "With Stencil" :) 

This layout is my first work made using 7DS Thoughts Keeper collection and some goddies from our KITS Exchange













A jak Wam się podoba? 

Say what you think about my LO!
Thanks!

Użyłam | Supply list:





 













Image and video hosting by TinyPic

3 komentarze:

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu