piątek, 17 lipca 2015

Holiday Mini Album created for May Arts Ribbon in DT CALL round 2

Hej! Dziś mam dla Was tutorial w dwóch częściach na mini albumik wakacyjny. Przygotowałam go jako mój projekt inspiracyjny dla May Arts Ribbon w rundzie 2. Wszystkie szczegóły dotyczące DT Call znajdziecie tutaj. A tutaj lista finalistek. Użyłam wielu wspaniałych wstążek, które wprost uwielbiam! Moją ulubioną jest ta z motylami, której nadałam zupełnie nowy i indywidualny charakter. 

Nie zabrakło koronek, pasków, pocztowych i muzycznych wzorów! Są nawet śnieżynki, które czekają na świąteczne wpisy!

Hi! Today I created mini album specially for round 2 for May Arts Ribbon DT Call! I chose holiday papers and pics using some fantastic ribbons: chevron, stripes, silks ribbons and printed as my inspiration for round 2. All details of My Arts Ribbon DT CALL are here.
Check finalists section too here.  



Na początku przygotowałam bazę mini albumiku z papieru kraftowego.
On the beginning I prepared a base of my mini album using kraft paper.


Potem przykleiłam wszystkie papiery i dodałam wstążki: błękitną koronkę, kilka wzorkowych i z paskami. 

After all I sticked all papers and add ribbons: crochet ribbon, chevron stripes ribbon, ivory canvas printed ribbons, silk ribbons. 


Wstążki vintage są cudowne, uwielbiam używać ich niemal do wszystkiego :) Świetnie pasują do kwiatów i wielu innych elementów :) 

Silk ribbons are my fav!!! I love working with them very often and using them to all my works. They're perfectly fits to my ideas and other elements.


Błękitna koronka, której nie mogło zabraknąć na okładce! Uwielbiam to połączenie - delikatne i romantyczne zarazem :)

Baby blue crochet ribbon is  on my cover! I'm fall in love in this cute combo - soft and romantic!


Diecuts, diecuts, diecuts!!!! :)










 Wewnątrz albumiku, na pierwszej stronie użyłam paskowej wstążki i delikatnej błękitnej koronki! Muszę przyznać, że uwielbiam to połączenie :) Jak Wam się podoba?


On first page inside my mini album I chose red chevron stripes ribbon and crochet lace - Amazing combo! Do you like it too? :)


Kilka szczegółów z użyciem wstążek z wzorkami! Zakochałam się w nich bardzo! 

Time for some printed ribbons! Fantastic design from May Arts Ribbon <3 nbsp="" span="">
Ivory Canvas Printed Ribbons: Handmade with Love, Butterfly, Black Music Notes. 





Motylki pokolorowane kilkoma farbkami o wdzięcznej nazwie twinkling h20 :) 

Butterflies ribbon is so cool! I painted them with a little bit watter & twinklings h20 combo!


Wstążki w paski naprawdę zdały egzamin. Można stworzyć wiele ciekawych warstw :) 

I love chevron ribbons! If you use them, you'll receive many awesome layers in mini album!


















YT TUTORIAL - PART 1


YT TUTORIAL - PART 2 


Good luck all! Fingers crossed please! :) 

My Arts Ribbon Supplies:

3/4 Inch Ivory Canvas w/ Print Ribbon - Butterflies, Black Music Notes, Handmade with Love, Red Blue Stripes, Snowflakes'
1/4 Silk Ribbons - Pink, White, Teal, Lavender



Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu