poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Sposób na kreatywny przepis | Creative Recipe in my notebook

Hej!
Dwa dni temu na blogu Creative Project 365 ruszyło pierwsze notesowe wyzwanie :) Temat bardzo fajny, bo wystarczy pokazać nam co notujecie i użyć naklejek! 
Ja przygotowałam przepis na moją ulubioną tartę z owocami sezonowymi: czyli borówkami i malinami w formie obrazkowej. 

To było nie lada wyzwanie, bo chciałabym niebawem powrócić do rysowania :) Choć przerwa naprawdę była spora, to mam nadzieję, że jakoś temu podołam (i znajdę czas w tak zwanym międzyczasie!) 

A o to mój drugi wpis w kreatywnym notesiku :)

Hi all!
Yesterday on our creative blog here has published a new notebook challenge with notes and stickers :) I used my fav recipe: tart with yummy raspberries and american blueberries in pictures form! 

All drawings are mine and it was a big challenge for me! 










Dziękuję za odwiedziny :)
Thanks for stopping by!

Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu